Δημήτριος Α. Παππάς, MD, MPH - Ειδικός Ρευματολόγος

 

Διευθυντής Ρευματολογικού Τμήματος - Ιατρικό Κέντρο Αθηνών
Επίκουρος Καθηγητής Ιατρικής Columbia University Νέας Υόρκης
Πρώην Επίκουρος Καθηγητής Johns Hopkins, Βαλτιμόρη
 
Διεύθυνση :
Λεωφόρος Κηφισίας 56 και Δελφών, 4ος όροφος (Είσοδος από Δελφών)
Περιοχή :
Μαρούσι
Πόλη :
Αθήνα
ΤΚ :
15125
Τηλέφωνο :
210-619-9996
FAX :
210-619-9995
e-mail :
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Ιστοσελίδα :
http://www.dpappas.gr

 

Επικοινωνία ασθενών με το ιατρείο

  • Για επείγοντα ζητήματα καλέστε το ιατρείο στο 210 6199996 και πιέστε την επιλογή 4. Αν η γραμμή είναι κατειλημμένη αφήστε μήνυμα με το όνομα σας ΚΑΙ την ερώτηση σας. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας άμεσα. Παρακαλούμε μη χρησιμοποιείτε την επιλογή 4 για μη επείγουσες ερωτήσεις.
  • Για μη επείγοντα ζητήματα καλέστε το ιατρείο στο 210 6199996 και χρησιμοποιήστε τις επιλογές του τηλεφωνητή μας. ΟΜΩΣ η εξυπηρέτηση σας θα είναι πιο άμεση αν επικοινωνείτε μαζί μας με email στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..
  • Να ελέγχετε το email σας τακτικά. Είναι ο τρόπος επικοινωνίας που προτιμούμε. Συνήθως θα σας στέλνουμε μηνύματα για την υγεία σας, για τα αποτελέσματα των εξετάσεων και οτιδήποτε άλλο αφορά τη νόσο ή τα φάρμακα σας εκεί.

 

Συχνές ερωτήσεις σχετικά με την επικοινωνία με το ιατρείο.

 

Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος επικοινωνίας με το ιατρείο ;

Ο καλύτερος τρόπος για να επικοινωνείτε με το ιατρείο είναι το email.  Χρησιμοποιείτε το Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..

Ανάλογα με το είδος της ερώτησης σας θα απαντήσουμε είτε μέσω e-mail είτε τηλεφωνικώς.

 

Γιατί είναι προτιμότερο το email ;

  • Υπάρχει συνεργάτης που ελέγχει τα e-mail σε πραγματικό χρόνο.  
    • Άρα μπορεί να πάρετε απάντηση πιο γρήγορα από το τηλέφωνο.
  • O γιατρός ελέγχει τα e-mail του σε πραγματικό χρόνο 
    • Άρα μπορεί να απαντήσει ανά πάσα στιγμή ακόμη και αν είναι σε κάποια συνάντηση, ομιλία ή συνέδριο.
  • Δίνει σε εμάς και το γιατρό το χρόνο να ελέγξουμε το φάκελο σας πριν ανταποκριθούμε στο ερώτημα σας. 
    • Άρα πριν απαντήσουμε έχουμε δει τη φαρμακευτική σας αγωγή, το πλάνο της θεραπείας σας και είμαστε σε θέση να σας δώσουμε μια ενημερωμένη απάντηση. 
  • Το e-mail σας  και η απάντηση μας αποθηκεύεται στο απόρρητο αρχείο υγείας που διατηρούμε για σας στο ιατρείο. 
    • Άρα το αρχείο σας περιέχει όλες τις πληροφορίες για την εξέλιξη της νόσου σας. 

 

Αν δεν ειμαι εξοικειωμένος με το email πως επικοινωνώ με το ιατρείο ;

Αν δεν είστε εξοικειωμένοι με το email τότε μπορείτε να τηλεφωνείτε στο 210 619 99 96.

Διαλέξτε την κατάλληλη επιλογή του τηλεφωνητή ανάλογα με τη φύση του ερωτήματος σας.

Υπάρχει επιλογή για:

  • ραντεβού 
  • συνταγογράφηση
  • μη επείγουσες ιατρικές ερωτήσεις 
  • επείγοντα ζητήματα

Διαφορετικοί συνεργάτες ελέγχουν και ανταποκρίνονται σε κάθε επιλογή του τηλεφωνητή.

Παρακαλούμε μη χρησιμοποιείτε την επιλογή των επειγόντων όταν το ερώτημα σας δεν είναι επείγον. 

 

Για ποια ζητήματα μπορώ να χρησιμοποιώ τη γραμμή των επειγόντων ;

Επείγον είναι ένα ζήτημα που πρέπει να απαντηθεί αμέσως ή εντός 1-2 ωρών. 

  •  Παραδείγματα : 
    •  έχει πρηστεί κάποια άρθρωση και πονάει πολύ
    •  λαμβάνετε θεραπεία με βιολογικό παράγοντα και κάνετε πυρετό
      •  Αν είμαστε σε άλλη γραμμή ηχογραφήστε το όνομα και την ακριβή περιγραφή του προβλήματος σας και περιμένετε κλήση μας από το γιατρό ή κάποιο συνεργάτη 
      •  Για μη ρευματολογικά επείγοντα ζητήματα ( πχ πιθανό έμφραγμα, εγκεφαλικό, έντονη δύσπνοια, αιμορραγία ) επισκεφθείτε άμεσα το τμήμα επειγόντων κάποιου νοσοκομείου. 

Μη επείγοντα είναι ζητήματα που θα μπορούσαν να περιμένουν και να απαντηθούν εντός μιας ημέρας. 

  • Παραδείγματα :
    • Χρειάζεστε κάποια γνωμάτευση
    • Δεν έχετε λάβει τη συνταγογράφηση σας
    • Πονάει ήπια κάποια άρθρωση σας
      • ηχογραφήστε το όνομα και την ακριβή περιγραφή του προβλήματος σας και περιμένετε κλήση μας από το γιατρό ή κάποιο συνεργάτη

Ζητούμε την κατανόηση σας στα παραπάνω για την καλύτερη και πιο άμεση εξυπηρέτηση σας. Παρακαλούμε να διαλέγετε πάντα την κατάλληλη επιλογή του τηλεφωνητή. Αν χρησιμοποιείτε τη γραμμή των επειγόντων  για μη επείγοντα ζητήματα,  τότε αυτή η επιλογή του τηλεφωνητή θα είναι συνήθως κατειλημμένη  και όταν σας συμβεί κάτι επείγον θα είναι δύσκολο να μας βρείτε.

 

Τι θα πρέπει να περιέχει το μήνυμα που θα αφήσω στον τηλεφωνητή ;

Πάντα θα ηχογραφείτε τα εξής:

  • το όνομα σας 
  • το έτος γέννησης 
  • μια περιγραφή του προβλήματος σας. 

Αυτό θα δώσει στο γιατρο και στους συνεργάτες του την ευκαιρία να δούμε το ιατρικό αρχείο, τα φάρμακα σας, τα προβλήματα υγείας σας  και να λύσουμε το πρόβλημα σας με τον καλύτερο τρόπο.